streda 10. decembra 2014

]143[

    V to ráno mi omŕzali ruky a nechcelo sa mi vôbec fotiť. Nakoniec som sa odhodlala                                                               Pastelová dievčina [m]
    vytiahnuť foťák a práve keď som pozerala do hľadáčika, pristavil sa pri mne akýsi
    človek. Chvíľu len mlčky sledoval, ako fotím. Preorientovala som na neho svoj pohľad.
    Spýtal sa ma, čo fotografujem. "Vŕbu", odpovedala som nechápavo, keďže to bolo
    zjavné. Ukázala som mu výsledok na  displeji, ale pozrel naň len letmo. Zaujímalo
    ho, či som  profesionálna fotografka. Potom  na mňa smutne pozrel so slovami, že
    on bol kedysi fotografom. V časoch, keď o digitálnych zrkadlovkách nechyrovali.
    Vyzvedala som, či ešte stále fotografuje. "Nie,"na chvíľu zmĺkol, "prichádzam o zrak,
    onedlho budem úplne slepý."
    Prehodili sme spolu ešte zopár slov. Keď odchádzal, poprial mi veľa šťastia a  zdravil
    ma slovami: "Dovidenia, krásna pani! Toľko ešte vidím!" dodal s úsmevom, z ktorého
    sa mi tisli slzy do očí.  Celý deň som potom myslela  na to, aké  úžasné šťastie mám,
    že vidím každý záchvev vetra v korune tej smutnej vŕby... [p]

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára